Fredag 13 april 2012 - ZzzZzzz

Klockan ringde idag 05.15 (!) när jag försöker låtsas som att alarmet inte har ringt hör jag någon långt borta som säger; "Emma, är du vaken ? Emma ?" Svarade; Ja ! men jag menar INGEN är riktigt vaken vid den tiden;) Syrran fick upprepa meningen 3 ggr innan jag kunde förmå mig att ta mig ur sängen. Hjälpte henne ut med hästarna och sedan blev det frukost. När jag sitter i lugn och ro i ett tyst hus kommer Simba (Mamma och Pappas jättekatt) och vill ha mat ! Bara att resa sig och ge han för annars blir han aldrig tyst. Sen visade sig att den maten inte passade Mr Simba så istället börjar han gnälla över att han vill ut istället. Kattskrälle!

Blev en sömning bilfärd in till Halmstad och en rolig sak är att jag insåg i Oskarström att det luktar något annorlunda i min bil. Det luktar.. "MAN" som i en parfym som jag till och med vet vad den heter "Aqua di blabla någonting" Trodde först att det var nog dax att stanna bilen för att förmodligen blivit hel snurrig när jag inser att det är mitt hår som luktar. Kom då på att jag inte hade mitt eget hårspray imorse och att detta jag letat fram hemma(vet att det var hårspray, 100% säker) luktar något som liknar denna parfymen. Så ingen behöver sniffa mitt hår idag ;)

Tråkigt för tjejerna som förlorade sin 2:a SM-finalmatch igår! Bara att tagga om till nästa match tjejer!

HA de !

KramKram // Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0