Fredag 27 april 2012 - Super Fredag ;)

Då var det äntligen Fredag igen ! Veckorna springer förbi och man hinner inte riktigt med.. Men men som jag sa till Johanna igår så är det positivt när tiden går fort för den går som sagt "fort när man har roligt.." ;)

Den spännande upplösningen på gårdagen blev följande; Jag gick direkt från jobbbet till gymmet och körde lite arm/axel/rygg-pass och sedan plockadde jag upp Johanna och åkte ut till stallet. Blev en timmes tur ut i skogen :) Super mysigt ! När jag kom hem väntade disk och matlagning men det gick faktiskt an efter en väldigt lyckad dag :)

Idag är schemat fullt ! Jobbar fram till 8.30 och sedan ska jag ut en sväng till stallet och ta hand om hovslagaren som kommer och skor mina hästar. Hoppas hinna rida bägge hästarna under tiden han är där. Efter det är det ska jag tillbaka till jobbet för att käka lunch och avsluta det sista inför inventeringen som börjar nästa vecka. När jobbet är klart ska jag ge mig ut och träna en sväng innan det senare blir LASERDOME ! Haha.. Har inte gjorde det på hur länge som helst men det ska bli riktigt roligt ! Dock viktigt att man intalar siog själv att det vara är en lek och inte på riktigt innan vi börjar eftersom vi lär vara endel vinnarskallar i gänget ;)

Ikväll sedan blir det utgång ! Hoppas på fint väder, i allafall uppehåll;)

HA en suverän Fredag allihopa !

KramKram // Emma

FinFredagsbild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0