Helgen..

Har varit en ganska lugn helg om man ska jämföra den med de senaste 3 veckornas upptåg;)

I Fredag var jag hemma hos Tildnis och tittade på film. Mysmys med "Abducted" och "Lilla sjöjungfrun" :) Tilda sprang äben runt och provade alla sin tusen klänningar som hon ska ha med sig när hon åker till Singapore och Thailand nästa vecka. Blev hel grym på att dra upp dragkedjor ;)

Sovmorgon blev det på Lördag, eller som sagt sovmorgon till ca 8 då jag öppnade ögonen och klar vaken. Blev då en morgonpromenad och sedan frukostmöte med Renée. Mycket rolig, ny info på detta mötet som jag kommer skriva mer om senare. Senare på Lördagen var jag hemma i Torup och hämtade dragbilen och sedan var det stallet och mina små bebisar. Aniston fick en runda i skogen och Cleo fick trimm på banan inför Söndagens tävling. På kvällen hade vi mysmiddag och spelkväll hemma hos Meloo och Erik. Förlorade "Med andra ord" för första gången på väldigt lång tid, men förmodligen var det dax så att jag fick komma ner på jorden lite ;)

I Söndags var det tävlingsdag. Regional tävling i Laholm :) Blev en super dag med första 0:an i 120cm. Fick dock 1 tidsfel för att det var bedömning A:0 och jag tog ut vägarna. Men ingaa hinderfel och det är det som räknas för mig just nu. Sanne som också tävlar för Styringe startade sin första 120cm med 0 fel och en 9:e placering! Stor grattis ! Jag var över lycklig och på kvällen firades detta med grille och lite vin hemma hos Hanna och Ian som var världens bästa grooming personal för mig i Söndags. Fanns inte mycket som kunde göra min dag bättre igår :)

Lillebror som spelat EM-kval i Montenegro den här helgen har spelat super bra trots ont i ryggen men räckte dock inte till att få komma vidare. Men killarna har gjort en super prestation ändå! Samma sak med H/H tjejerna som tyvärr förlorade SM-finalen på Lindesberg med 3-0 i matcher men SM-silver är inte absolut inte fel ! Grattis Tjejer! :)

Hoppas att ni också hade en fin helg !

KramKram // Emma

"Don´t try to get into my head, that´s just a very scary place"

Duktig Kicka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0