"Hunkar" i alla åldrar ? ;)

HaHa.. Risken att jag ska få idé torka här på bloggen är inte stor eftersom att det verkar som att jag omringar mig av massor av roliga människor ;)

Här på kontoret försöker vi hålla en professionell ställning till vårat arbete.
Vi pratar lagom mycket och vi talar om passande samtalsämnen, förutom på Fredag. Eftersom att vi är i flest tjejer så är det inte helt ovanligt att pojkar kommer på tal;) Idag började det redan vi frukost. Får en bild av David Beckham framför näsan och till den kommer frågan; "Emma, finns det några sådana hunkar i Halmstad som är i din ålder?".. Haha.. Fick ge ett lugnande svar att det faktiskt finns en och annan, sällsynt men förekommer! Sen kom även mannens man George Clooney upp på tapeten. Fanns ett och annat man kunde tänka sig att uttsätta honom för men slutsatsen blev att han är en finfin man att titta på. Dock kom vi även fram till att både han och David förmodligen är året för gamla för mig ;)





Ha en fin helg!

KramKram // Emma




Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg :)

2012-04-14 @ 21:02:53
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0