Klädångest med ändå glad ;)

Kom precis tillbaka till kontoret efter att ha varit i stallet och tagit hand om hovslagren. Är väldigt glad och lycklig för att han lovade att fortsätta sko mina hästar trots att jag flyttar hem dom till Torup :) Mamma frågade om jag hade mutat honom med något; Typ kaffe och fika varje besök + uppvärmt stall på vinter och dubbelavgift men räckte faktiskt bara att jag frågade men den snälla, lilla, lena rösten och tog fram hundögonen. Hade jag behövt att jag nog kunnat klämma fram en tår också ;)

Nu är det avklarat i allafall. Eftermiddagen blir lite omplanerad. Kommer att åka ut till stallet igen efter jobbet och rida hästarna eftersom jag inte hann det nu när jag var där. Min egen träning kommer jag få skjuta på tills imorgon. Men annars ser planerna ut som imorse.

Det ända problemet är att jag redan nu har lite ångest inför kvällens klädångest. Varje gång jag ska gå ut tror jag att jag säger; "Jag har inga kläder alls !" Provar typ varenda plagg jag har i garderoben och det slutar med att jag tar på mig det jag hade på mig från första början och lämnar lägenheten som vid det här laget sr ut som ett väldigt serskräpat provrum ;) SÅ förmodligen kommer jag stå på samma sätt ikväll igen! Dock är det bästa(har jag kommit fram till) att vara lite stressad och börja göra iordning sent så har man inte tid att hålla på att vela;) Skriv upp denna viktiga information om eran intresseklubb inte redan har sprängts av för mycket intressant information;)

Alla får ha en super fin helg och en trevlig Fredagkväll :)

KramKram // Emma


Kommentarer
Postat av: IsabellP

Fin blogg! :)

2012-04-28 @ 22:54:11
URL: http://isabellpetrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0