Kommande veckan - Träning, tävling och Stockholm

Kommande vecka är full av roliga saker som vanligt ! Inte konstig att veckorna springer förbi;)

Idag är det jobb till kl 16.00 och sedan stallet.
Blir skritt/jogg med Cleo och markarbete med Aniston. Ikväll blir det träning med tjejerna igen på Gallberget :) Tagga nu tjejer !

Tisdag är ska jag till tandläkaren med Aniston efter jobbet och kolla så att allt ser rättt och bra ut. Hon har hållt på och slänga med huvudet och grejat med munnen i 2 veckor nu så vill checka så att allt är som det ska i munnen. På kvällen sen blir det hoppträning, förmodligen med Cleo eftersom Aniston kommer få lugnande hos tandläkaren.

Onsdag är det jobb och kanske den lugnaste dagen på veckan. Hästarna ska ridas och jag själv ska försöka kommer en sväng till gymmet och röra på mig lite granna. Torsdag är det lite samma sak, både jag och hästarna ska tränas :)

På Fredag kan det dock hända spännande grejer. Jobbar på annan ort och denna ort kan ev. bli Stockholm. Mer info om detta senare. Blir dock bara en tripp över dagen, tråkigt hade inte sagt nej till en helg i Stockholm. Men det får vänta! På Lördag blir det träningstävling med Aniston i Laholm, 100cm och 110. Hoppas även att JennyPennyLain, my sweet evil twin ska pallra sig ner sig ner ifrån Gbg och umgås med mig till helgen ! Har inte sätt henne sen hon åkte till Asien för 3 MÅNADERS SEDAN ! Håll tummarna för att hon kommer XD

Ha en fin dag !

KramKram // Emma

Jag och Pennylain ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0