Last song och hundmys

Blev ingen resa till Stockholm idag. Bestämde mig för att jag kan ta del av informationen i efterhand. Istället r det jobb hemifrån Torup. Började morgonen men att ta ut hästar och få frukost serverad av min syster. Sovit som en prinssesa här inatt.

Nu sitter jag tittar på Last Song och myser med min lillasöta hund. Last Song, villken kärleksrulle ;) Lite sliskig kanske men ibland behöver man bli lite nykär när man tittar på film;)

Idag ska jag vara kvar här i Torup till lunch för att sedan åka tillbaka till stan och ta hand om mina hästar. Sedan är kvällen ganska oplanerad. Min syster kanske kommer in och underhåller mig lite granna :)

Vi får se !

Ha en fin Fredag !

KramKram //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0