Måndag Valborg 30 april 2012

Då var det till att inviga våren idag ! Passande när vi har toppen väder här i Halmstad :)

Helgen har som sagt varit mycket lyckad ! Igår kväll var jag i stallet och tog hand om hästarna och sedan åkte jag hem och tittade på film. Tittade b la. på "En blomma i afrikas öken" Ni som har läst boken borde faktiskt se filmen ! Sen somnade jag till första säsongen av Ally McBeal, älskar den serien !

Idag är det inventtering på jobbet. Har hållt på i ca 1,5 timme och är redan snurrig huvudet. Men slutat kl 15.00 idag. Då blir det stallet och sedan får vi se vad som händer ikväll. Fanns planer på att ta en tripp ner till Lund men blir nog tyvärr inte så :/ Antingen stannar jag kvar i Halmstad eller så åker jag hem och träffar mina päron som kom hem efter 14 veckor semester. Vi får helt enkelt se..

KAn någon svar mig på en fråga; Varför är det såååå mycket roligare och intressantare men saker som är lite lite förbjudet ? TEx. en lampknapp, inget konstigt med det. Man trycker på den om man vill tända eller släcka lampan. Men om man sätter i "RÖR EJ" lapp på den så helt plötsligt vill man trycka på den hela tiden. Varför !? ;) JAg menar det finns 10000000 miljoners andra lampknappar man kan trycka på men nää man vill ju tvunget trycka på den som det står "RÖR EJ" på ;)  

Fundera på detta och Hoppas alla får en fin Valborg !

KramKram // Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Emma!

14 veckor? Är du snurrig idag eller har dina päron det helt enkelt för bra? ;) Ha en fin valborg!

kramis

2012-04-30 @ 10:38:17
URL: http://annaaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0