Mer besökare och vänner

Besökarna här på bloggen ökar, roligt att så många är inne och läser ! :)

Dagen börjar gå mot sitt slut och snart ska jag hem och slänga på mig stallkläderna igen. Många längtar kanske hem ifrån jobbet för att få komma i sina håliga mysbyxor men jag måste säga att jag älskar att få sminka mig och göra mig iordning till jobbet. Springer man runt på kvällarna + halva helgerna i antingen skitiga ridkläder(för även de som är tvättade räknas till skitiga) med hö i håret eller svettiga träningkläder med håret ihop snurrat i en tott på huvudet så är det faktiskt ganska härligt att få fixa till sig lite granna. Det är nästan så att jag ibland inte känner igen personen i spegeln. Eller jag känner igen henne men det var länge sen jag såg henne ;) Trots att jag faktiskt älskar mina rid och träningskläder så måste jag erkänna att det kanske inte är just de plaggen som man känner sig hetast i ;)

I eftermiddag ska jag som sagt till stallet med Jessica. Hoppas på uppehåll så att jag kan komma ut i skogen en sväng med Cleo. Sen får Aniston gå en sväng på banan. Sen har väl ingen missat att jag äntligen ska få komma till gymmet efter en stor frånvaro på en vecka pga sjukdom. Är förmodligen svagare än någonsin men men...

Imorgon blir det arbete på annan ort och ska då även hem en sväng till Torup. Ska äntligen få komma ut i mina favorit backar och träna lite granna ! Blir även volleyboll imorgon då tjejerna spelar sin 2:a SM-finals match. Står 1-0 till Lindesberg men blev 3-2 i senaste matchen och den här gången har tjejerna extra stöd på hemmaplan. Lycka till !

Måste bara säga att jag har världens finaste vänner ! Tack för en super rolig påskafton och för att ni finns i största allmänhet ! :)

Ha en fin eftermiddag !

KramKram // Emma

Ganska skönt att inte alltid se ut såhär. Jag kan ju lägga till att jag den här sommaren fick valkar i händer pga av stallarbete. Jobbade och spenderade min fritid i stallet.. Att jag var hel och ren ca 10 dagar på 2 månader är inte en överdrift ;) Jag och syrran på bild :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0