Mys i Torup :)

Sitter nu hemma hos min syster i Torup. Efter gymmet tänkte jag att det var bättre att köra direkt till Torup ikväll och få lite sovmorgon imorgon istället för att gå upp tidigt imorgon.

Passet på gymmet gick som en dans ! Trodde att jag skulle vara super svag men visade sig att jag inte var det ;) Eller jag kunde lyfta vikterna jag gjorde för en vecka sen XD Fick även bli en liten sväng in i solariet för att piffa upp min likbleka hud ;)

Blev en sväng i skogen mef Cleo och Ella :) Mysigt att bara vara ute i skogen ibland. Sen blev det en sväng med Aniston på banan. Dock är jag lite beskymrad över Aniston som har gått runt och frustat i 1 vecka. Hon verkar vara iriterad för någt och tror att det ev. kan vara pollen. Ska dock iväg och kolla tänderna på henne på Tisdag och se så att det inte är något i munnen på henne som irriterar.

Nu ska jag alldeles snart krypa ner i Hanna och Ians bäddsoffa :) Ska bara in till stora huset och hämta ett täcke ;) Dax att tagga för en rolig jobb dag och det kommande träningpasset i backarna:)

Godnattkram // Emma

Jessica fotade mig och Aniston idag :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin bild på er :-)

2012-04-12 @ 08:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0