Nytt hår !

Äntligen har jag fått fixa till mitt hår ! Är super nöjd med färgen och äntligen slipper jag mitt kråkbo till hår ;) Har lovat Tilda att jag i allafall ska hålla mig väl kammad över påsken ;) Tack Tilda !

Bild kommer ut imorgon, fick inte med mig kameran idag !

Rösten blir bättre och bättre och är nästan helt tillbaka ! Känns skönt att äntligen kunna prata igen ! I eftermiddag blir det som sagt stallet med Jessica och ska sedan försöka hinna med en liten sväng till gymmet ikväll. Ska faktiskt fuska lite granna idag och lägga mig en stund i solariet så att man får bli lite solkysst nu till påsk ;) 

Från och med imorgon eftermiddag börjar förberedelser inför påsken. Mycket som händer ! Ska försöka att åka till Gislaved oxå och titta på tjejerna som spelar sin 5:e och sista SEMI-final. Hoppas verkligen att jag kan åka ! Annars ska jag hem till Torup på Torsdagkväll för att packa ihop lite bord och stolar till påskafton. På Fredag blir det ev. Träningstävling i Laholm med Cleo, sen på kvällen kommer Jenny hem till mig efter att ha varit borta 3 månader i Asien. Ska bli super roligt att se henne ! På Lördagen ska lägenheten städas och pyntas inför invigning av mitt uterum på kvällen. Söndagen är det förberedelser inför tävling med Aniston på Måndagen. Såå jag kommer nog inteha brist på saker att göra i helgen ;) 

HA en fin eftermiddag !

KramKram // Emma 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0