Onsdag 11 april 2012 - Toppen träning och planerad flytt

Som vanligt är det en trött Emma som ålade sig till kontoret idag. Men idag är det värt varenda skugga under ögat.. Cleo gick super igår på hoppträningen ! NU ska vi bara ta med oss detta till tävling på Söndag och göra lika bra ifrån oss där, känns som att det är dax ;)

Sen blev det klart att mina hästar ska flytta. Kommer att flytta hem dom till stallet i Torup igen någon gång i Maj. Ska bli rikigt skönt att få komma hem med hästarna igen :) Hade planerat att flytta dom efter sommaren men fick nu möjlighet att kunna komma hem tidigare. Sen får vi se vart jag blir av efter sommaren. Finns planer på att jag ska flytta också, men det blir ett senare problem. Sommaren ska spenderas här i Halmstad och sen får jag ta tag i livet någon gång i slutet av Augusti ;) Hoppas på en rolig och okomplicerad sommar ;)

Idag ska jag jobba till ca. 16.00 sedan blir det stallet tillsammans med Jessica. Får se vad som händer med hästarna idag, beror lite granna på vädret. Är det regn blir det två snabba rundor på banan med Aniston och Cleo, hoppas dock på uppehåll så att jag kan få komma ut en sväng i skogen. Efter stallet ska jag äntligen få komma till gymmet. Har varit krasslig ett tag nu och har fått hålla mig därifrån men nu kliar det i fingrarna för mycket och ikväll ska det bli ett axel/rygg/arm-pass :)

HA en fin dag !

KramKram // Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0