Onsdag 25 april 2012

Grattis alla ni som får lön idag ! :)

Som vanligt ganska tröttt idag efter sen hoppträning igår. Aniston var med igår och gjorde ett bra jobb. Hela träningen gick bra fram till sista linjen då bensinen tog slut. Aniston kämpade på och jag fick bara lägga på lite mer ben så funkade den fint tillslut också :) Cleo gick markarbete på banan och hon var strålande. Mina hästar är toppen fin just nu och detta gör det extra roligt att rida :) Trots detta har jag varit lite omotiverad den senaste tiden. Tror att det beror på att det har varit mycket stress och fläng den senaste månaden. Hoppas på en lite ny tändning nu när jag flyttar hem hästarna i maj :)

Idag är det jobb fram till kl 16.00 och efter jobbet är det stallet. Aniston ska gå lite skritt/jogg och Cleo ska fortsätta med markarbetet med lite mer bommar och cavalettihinder idag :) När stallet är färdigt blir det träning för min egen del. Blir förmoligen en löprunda och ett mag/ryggpass med min fina yogamatta där hemma. Har haft lite svårt att hinna till gymmet de senaste veckorna men då får man träna hemma istället, går lika bra det ! Ska dock försöka att komma dit och köra lite imorgon då Line rider Ansiton och jag ska rida Cleo en sväng i skogen. Efter träningen ikväll ska jag köra hem till Torup en sväng och fixa lite granna innan jag får köra tillbaka och sova.

Ha en toppen dag !

KramKram // Emma

Ainston och Jag på banan :) Som vanligt har jag varit slarvig med att inte stänga hjälmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0