Onsdag 4 april 2012

Som vanligt på Onsdagar var det jobbigt att komma upp ur sängen eftersom jag var hemma sent efter hoppträningen igår men hade även svårt att sova inatt.

Träningen igår gick bra. Börjar hitta rätt knappar på aniston;) Cleo gick även en bra pass markarbete på banan.

Idag ska jag jobba till 16.30 men kommer att ha ett avbrott nu vid kl 10.00 för att vara hårmodell. Ska bli spännande att se hur det blir :) Blir bara färgning så ingen behöver oroa er att jag ska sätta min idé om att raka av mig håret i verket ;) I eftermiddag sen ska jag till stallet tillsammans med Jessica. Ska försöka sätta upp lite gymnastikövningar på banan som vi kan köra med Ella och Cleo. Sen blir det lite skritt med Aniston :)

Ska försöka komma en sväng til gymmet ikväll också. Eftersom förkyldningen precis gått över kommer jag köra lite lätt med stabilitet/balans träning :) Behöver ju inte gå ut 100% direkt ;) Hoppas dock kunna köra trappträning imorgon !

Ha en fin dag !

KramKram // Emma

Fina Aniston,  förra ägaren som rider på bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0