Ramnåstornet och lasagne

Då var backträningen färdig ! Fy tusan, kom inte ihåg att det var så jobbigt ! Men kan vara för att jag inte sprungit i backarna på 2 år och när jag sprnag där senast så gjorde jag det 3 ggr i veckan ;) Dock var det roligt som tusan ! Ursäkt att få komma hem ;) Näää.. Tror även att mina elittränings-tvingade-hitler föräldrar låter mig komma hem iallafall.. Haha Okej Mamma, Jag bara skojar ! Sätt dig ner på stolen nere i Montenegro och ta ett djupt andetag och titta på volleyboll istället ;) HaHa.. finns klassikern när Mamma får gömma mina träningskor för att jag inte ska träna så dom har nog aldrig behövt tvinga mig till att träna, snarare tvärtom;)

Har nu fått i mig lite lunch, Lasagne färdiglagad och hämtad från Gästis. Syrran du har gjort ett bra jobb den var mycket god ! Fått färdig det mesta som ska göras och snart ska jag sätta mig i bilen för att köra in till Halmstad igen. Ska ha kund kl 16.00 och hoppas på fina resultat sen blir det till att köra tillbaka hit igen och titta på volleyboll :)

KramKram // Emma

Första trappan av 5...

På toppen...



SKönt med nerförsbacka på vägen hem ;)

Hem ljuva Hem.. Trots att jag inte bor här längre är det ändå detta jag räknar som hemma..


Kommentarer
Postat av: Agge

Willo saknar också träningen i backarna;) de är riktigt brs

2012-04-12 @ 12:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0