Rehabträning, CV och förändringar..

Då börjar dagen snart närma sig slut och det är dax att packa ihop sig. Om typ 1 timme..

I eftermiddag MÅSTE jag plocka iordning ute i uterummet. Finns inga ursäkter, Emma ! Sen ska jag köra mitt rehabprogram och sen blir det stallet. Idag ska Cleo med på hoppträning och Aniston ska vila efter tävlingen igår. Kommande veckas dagar är som vanligt fullsmockade med alldeles för mycket grejer. Hoppträning ikväll, hästar och gym imorgon, Kund + hästar + volleybollmatch på Torsdag. Varje vecka säger jag; Bara denna veckan också sen måste jag försöka planera in lite mindre. HaHa... Tror jag har sagt så varje vecka de senaste 3 åren XD

Spenderade min lunch med att fin lira lite granna på mitt CV. Finns planer på att ev använda det. Håll tummarna !

Skulle blivit trappträning igår med tjejerna men alla bangade.
Fick alla möjliga ursäkter, men det bästa var ändå när jag ringde Tilda och hon inte svarade. Skickade sms "Vi ska inte träna så du kan svara" Vem ringde upp mig 30 sek senare ? HAHAHA.. Klockrent och JA, Tilda det var såååå uppenbart ! Känner dig ;) Istället hoppas jag kunna komma till gymmet imorgon för lite axel/rygg/arm-pass sen kanske det blir RIKTIG trappträning på Torsdag. Kanske ska hem en sväng till Torup och då blir det min gamla träningrunda med backar och trappor!

Har velat ganska mycket den senaste tid om vad jag ska hitta på. Men tror jag har kommit fram till hur allt ska bli. Kommer att bli lite förändringar i framtiden. Vissa möjligheter som inte fanns innan finns nu och kan inte säga att jag inte är sugen. Vissa saker kommer bestämmas det kommande dagarna. Återkommer då ;)

KramKram // Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0