Skärtorsdag 5 april 2012

Då var det helt plötsligt påsk. Fy tusan vad tiden går fort !

Idag är det jobb till ca 15.00 och sedan får vi se hur planerna ser ut.
Mycket jag vill göra men kommer inte hinna allt. MÅste nog tyvärr välja bort tjejernas match ikväll :( Blir möte med Renée efter jobbet och sedan stallet. Line rider Aniston idag så jag ska rida Cleo en sväng på banan. Igår blev det inte bom på banan utan jag och Jessica kunde inte låta bli att rida ut en härlig sväng i skogen :) Super väder !

Ikväll bär det förmodligen av hem till Torup en sväng. Ska hämta bord osv inför påskafton. Dock kom jag precis på att jag kanske skjuter på det till imorgon eftersom jag ska träna trappor ikväll ! Fy fan va jobbigt, men ändå roligt ! Tjejer ska ni med en sväng till ? HaHa.. Förmodligen kommer jag få köra själv;)

Här är dock, FinTorsdags bild på mitt nya hår :) Är riktigt nöjd måste jag säga !



KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0