Snart helg..

Då tar jag snart helg här ifrån kontoret ! Kommer inte komma tillbaka hit förrän på Tisdag nästa vecka då jag jobbar på annan ort även på måndag. Ska bli skönt att få lufta sig ett tag trots att jag faktiskt trivs riktigt bra i min glasbur. I eftermiddag blir det som sagt möte med Renée, stallet och kanske hinner med lite träning av mig själv också, annars får detta bli imorgon.

Mycket piggare idag än igår, kan även bero på att jag precis fått i mig lite kaffe för att tagga upp för eftermiddagen.

Helgen är inte så planerad jus nu.
Ev. träningtävling på lördag, annars inga speciella planer. Riktigt skönt eftersom mina veckor brukar vara planerade på minuten. Kan med andra ord hända vad som helst i helgen!

Ha en fin eftermiddag !

KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0