Söndag 22 april 2012 - Mys

Denna helgen har varot myspys ! I Fredags hade jag och syrran uteserveringpremiär på Bulls. Mycket mysigt !

HAde sedan en rikigt trevlig Lördagmorgon. Sov till kl 9.30, första gången sedan juldagen. Låg i sängen och tittade på film till kl 13.00 då jag gick upp och åkte till stallet. Blev en sväng i skogen med Cleo tillsammans med Line. Anistom fick sedan gå ett pass på banan. Blev lite hoppning på volt. Aniston tyckte inte alls att det var en rolig övning eftersom att hon blev tvungen att ta i ordentlig med sina bakben. Kommer köra detta igen i veckan.

PÅ kvällen var det grillkväll hemma hos Hanna och Ian. Mycket god mat som alltid och till och med jag tyckte att rödvinet var riktigt gott ! Tidigare på dagen var jag på systemet och skulle köpa en flaska vin till Hanna och Ian som man tydligen ger bort när man är vuxen och blir bort bjuden ;) Eftersom mina vin kunskaper sträcker sig så lågt att jag vet att det antigen är rött, vitt eller rosa och innehåller alkohol så finns det bara ett sätt att välja vilket man ska ha, vilken flaska har fräckast flaska;) På menyn igår stod planka och till efterät chokladfontant. Syrran lyckades som vanligt med maten, speciellt när jag fick special och slapp nöttköttet och istället fick fläskfilé. Kocksyrran levererade med andra ord ;)

Idag har jag varit i stallet och fixa för att åter igen åka tillbaka till Torup. Ian ska göra hemalagad pizza på "pizzasten" ikväll :) Annars blir det bara mys med Trekki och lite tv-tittande. Får ju passa på att titta på tv när jag är borta eftersom jag inte har någon själv ännu ;)

Hoppas alla har haft en fin helg och ha en fin Söndag ;)

KramKram // Emma














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0