Tisdag 10 mars 2012 - Helgen...

Oj Oj Oj..  Var så länge sen jag skrev nu att jag inbte riktigt vet vad jag ska börja..

Har haft ännu en spännande men lätt konstig helg ! Dock har sömnen prioriterats lite mer denna helgen. Förra helgen sov jag totalt 5 timmar men nu har jag tagit igen lite av den förlorade sömnen. Fredagen var lugn då jag var hemma i Torup och hälsade på Farmor och Farfar :) Sen på kvällen hade vi stor städning i min lägenhet. Tilda (Städhitler) och Meloo hjälpte mig ! Ingen har väl missat att jag HATAR att städa ! SÅ Tilda var stenhård och tvingade mig att kasta allt jag hade. Måste dock säga att det var väldigt skönt när all "skit" var ute.

I Lördags var det förfest hemma hos mig, då vi invigde mitt uterum. Tack för alla som kom och stökade ner så att jag får spendera den kommande veckan med att städa ;) Nääää. det var det värt ;)

I Söndags var jag i stallet hela dagen. När jag äntligen kom hem låg jag ca 1,5 timme i badet och tittade på Grey´s Anatomy. Kan ju inte direkt säga att resten av kvällen blev mycket annorlunda eftersom jag iställert gick från badet som det lilla russin jag blivit och kröp ner i sängen och tittade på film. Somnade redan kl 8.

Igår var det tävlingsdebutt med Aniston. Min lilla Bebis skötte sig bra, 0 fel i 100cm och 2 ner i 110. Blev lite trötta framben i 110 men är väldigt nöjd ändå :) Måste säga att det är rikigt chill att tävla unghästklasser! Stolt ensamstående två barns mamma ;)

Sen igår kväll var jag lätt deprimerad. Ingen aning varför, hade ingen anledning till att vara det. Tänkte att jag skulle kolla om någon ville titta på film men insåg i nästa andetag att jag inte har någon tv, tänkte då att en sak på nätet och insåg då att jag inte har något internet. Istället fick jag åka till Tilda som bjöd på pannkakor :) Tecken på ångest och deppighet visade sig igen då Tilda säger; " Emma ska du inte ta lite mer socker?" Insåg då att jag hade tänkt äta socker med pannakaka ;) HaHa.. När mitt liv var inte mycket värt igår men den känslan är borta idag ;)

Trodde att jag skadade mig mycket när jag spelade volleyboll men Nej Nej Nej så fel jag hade. Efter det här 3 veckorna är jag totalt blåslagen. Tittade på mina ben igår och insåg att jag har en si så där 5 blåmärken på benen, min höft är lätt paj(dock är den alltid det) sen har jag en vad som har kommit fram till att den vill vara i kramp varannan kvart. Renée om du läser idag så får vi nog boka in en behandling för den är riktigt grinig ;) Dock är vadmassage bland det värsta som finns. Sen tappade jag ju rösten TOTALT förra helgen, det var påväg bort i helgen igen men den här ngången fick jag behålla den lite granna iallafall;)  Från om med nu är det lugnt som gäller. Kan inte vara ute och slarva på det är viset och hitta på dumheter. Från och med nu ska jag bara träna, max titta på bio och annars stanna inne i min lägenhet..... Kan någon påminna mig om detta på Fredag ;)

HA en suverän dag ;)

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0