Tisdag 24 april 2012 - Bara 2 minuter till...

Usch ! Jobbigt att gå upp idag ! Har fått sova länge nu flera dagar i rad och då blev det osm en chock när klockan ringde vid 05.30. Har min mobil inställd på 2 min mellan snozzsignalerna. Så tror jag låg i 20 min "Bara 2 minuter till" Men men upp kom jag till slut !

Igår blev det tyvärr ingen ridning eftersom att det haglade och ösregnade under hela tiden jag var i stallet. Eller jag red faktiskt lite, 3 varav med Cleo på banan och det vi fick ut av det var att vi blev dyngsura och förbannande. På kvällen var det träning med min träningstjejer. Dom skötte sig som vanligt mycket bra :)

Idag är det jobb till ca. 16.00 och sedan ska jag hem och göra min rehabträning. Efter det ska jag till stallet. Cleo ska gå ett pass markarbete på banan och Aniston ska med på hoppträning.

Är väldigt kallt idag. Inte bara ute utan också här på kontoret. Ut över att det är iskallt så fungerar inte taklampan i mitt kontor + att det luktar lite bränt ! Hmm... Undrar vad tjejerna har hittat på här inne när jag har varit borta ? ;)

Jaja.. Ha en finfin dag !

KramKram// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0