Tisdag 3 april 2012 - Galen helg och sjukdom

Oj Oj Oj.. Tror jag fortfarande håller på att återhämta mig efter denna helgen. Totalt galet ! Vi kan väl säga att Lines FB-uppdatering sammarfattar Fredagskvällen "Många blåmärken och ett slammat ben senare ställer jag frågan; Vad fan hände igår? - med Emma Mårtensdotter" HAHAHA.. det var galet men roligt hade vi ! Men på något sätt gör det inte mig om det tar ett litet tag innan jag får uppleva en likadan kväll igen, för min hälsas skull;) Vaknade upp dagen efter med ytterst lite röst, och det lilla som jag hade då försvann under dagen.

Blev bara värre och värre och igår var jag hemma och rehabade. Ingen röst alls ! Totalt stum ! Men inget stoppar mig ifrån träning. Var ute på Gallberget med tjejerna igen och om ni visste hur mycket information man kan förmelda med papperslappar och kroppsspråk. Härligt jobbat igår tjejer !

I Söndags var jag var groom. Mycket längesen jag var på tävling utan att tävla själv. Körde Jessica som tävlade med Halmstads div III lag. Laget slutade 3:a :)

Men idag är jag tillbaka på kontoret. Ikväll är det hoppträning med Aniston och pass med Cleo på banan :)

Ha en fin dag !

KramKram // Emma

Flitiga träningtjejer ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0