Torsdag 12 april 2012 - Frukost

Jag och Ian insåg precis att det är Fredagen den 13:e imorgon. Ännu en anledning till varför jag ska hålla mig inomhus imorgon kväll ;) Sitter hos Hanna och Ian och dricker kaffe tillsammans med Ian och Trekki. Ian har gjort riktigt starkt kaffe så jag lär flyga upp för backarna idag.

Blir lite backträning nu på morgonen och sen jobb. I eftermiddag måste jag hem till Halmstad igen för att ha kund och sedan ska jag tillbaka hit för att titta på matchen. Mycket fläng så tjejer ni får se till att vinna så att det är värt det ;) Har dock skaffat hästvakt idag, stort tack Line !

Har sovit som en prinssesa i Syrrans bäddsoffa. När man gick och la sig var det tyst och när man vaknade var det tyst. Helt underbart ! Dock så var det lite läskigt, soffan står inne på deras kontor och vid fotändan på madrassen var det ett typ förråd in i väggen med en tygbit som hängde för. Är jag ensam om att se skräckfilmen? Hur jag vaknar av att någon tar tag i mina fötter. För säkerthets skull så tittade jag efter så att inga monster gömde sig där och sista säkerthetshandlingen var att stoppa in fötterna i täcket ;) Inga monster ska ta i mina fötter ! ;) Första natten på 4 veckor jag sovit 8 timmar :)

Dax att tagga för backarna !

KramKram // Emma

Trekki :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0