Torsdag 19 april 2012

Då var vi inne på veckans näst sista arbetsdag.. eller blir min sista här på kontoret eftersom jag jobbar på annan ort imorgon. Skönt, dock har denna veckan varit ganska seg! Kan vara för att man har haft lite många helgdagar den senaste tiden;)

Igår efter jobbet var jag i stallet och red Aniston. Cleo har gått hårt den senaste veckan och fick sin vilodag igår. Aniston gick strålande på banan. Rikigt roligt att rida henne i Markarbetet nu när hon blivit starkare. När hon kommer hem till Torup ska vi börja med riktig backträning:) Efter stallet var jag helt slut. Varit vädligt trött denna veckan och gick därför inte till gymmet igår. Istället städade jag garderoberna och lägenheten i största allmänhet. Efter det blev det frenchtoast med grekisksallad och tzatziki :) Mums ! Gör dock inte riktiga frenchtost utan tar bara grovt bröd och penslar det med ägg på bägge sidor.

Idag är det jobb till 16.00 och sedan ska jag bort till praktiken och Renée en sväng. Ska öva lite granna på den nya utrustningen. Efter det ska jag ut till stallet och förhoppningsvis rida en sväng i skogen med Johanna :)

Ganska lugn dag! Inte ofta dom infaller så får passa på att njuta!

KramKram // Emma

Godmorgon!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0