Torsdag 26 april 2012 - Löpträning

Efter jobbet igår åkte jag direkt ut till stallet och tog hand om mina kära "barn". Cleo gick markarbete med galoppbommar och skötte sig bra. Lite övertaggad men lugnade ner sig framåt slutet. Aniston gick även hon ett pass på banan men blev ett joggpass eftersom hon gick hoppträning kvällen innan.

När jag sedan kom hem så drog jag på mig joggningskorna och gav mig ut och sprang. Måste säga att det går bättre och bättre. Ser inte direkt ut som en elitlöpare när jag kommer vaggandes men mina en aning taskiga löpteknik. Men den gången var det lite lika tråkigt som vanligt, ska inte säga att det var roligt men det var uthärdligt ;) Sen blev det dusch och på med finast myskläderna innan jag åkte hem till Torup. Syrran lagade som vanligt mat, och som vanligt var det super gott ! :) Tack Tack ! Skulle egentligen kör till Halmstad igen men hamnade istället i deras bäddsoffa igen. HAHA, men ni skulle sett i går kväll när jag skulle väckla ffram madrassen. När min syrra la sig sa hon; "Vet du hur man fäller upp bäddsoffan? Det är inte så svårt, du listar ut det!" Eee.. ja ! Sveriges mest otekniska människa Emma gick upp och stod och stirrade på soffan. Hmm.. Efter att nästa slagit halvt ihjäl mig och 3 krosssade fingrar senasre var madrassen upp. Hade detta filmats hade alla fått ett gott skratt ;)

Idag ska jag jobba till kl 16.00 och sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Antingen åker jag ut direkt till stallet och rider Cleo eller så åker jag först till gymmet och tränar och sedan åker ut och rider tillsammans med Johanna eller så åker direkt ut till stallet och rider med Johanna och sedan till gymmet efter det. Hmm.. Rörigt! ;)

NI hör ju att detta kan bli en spännande dag ;)

Ha de !

KramKram // Emma

Hanna och Ian. Tack för att jag får sova på er bäddsoffa ;) Bilden är tagen på "Italiano"(?) i Stockholm. Galen kväll som slutade med attt jag dansade barfota inne på Café Opera och blev buren till Taxin för att mina fötter absolut inte är gjorda för högklackat. Trots ont i fötterna hade vi en super roligt kväll ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0