Trappträning till ljudet av "Beat it"

Kom precis tillbaka efter att ha varit ute i backarna och tornet här i Torup och sprungit. Lånade syrrans ipod och idag har jag tränat stenhårt till Micheal Jacksons "Beat it" Känns som att den passa i tiden just nu ;)

Helgen har varit trevlig! I Fredags var det utgång på schema och oj vilken rolig kväll vi hade! Kvällen slutade med "Finns i sjön" till kl 04.30 då jag och Line tog en taxi hem. Vaknade kl 8.30 och var klar vaken. Dock tog bristen av sömn sin rest senare på dagen. Dock hann jag med endel på Lördagen också. Blev promenad på Gallberget, en sväng in på Regementet för att titta på hinderbanan och sedan lunch i stan. På eftermiddagen spelade vi laserdome. Sjuk kul, dock en aning stressande ! Vi ska alla vara glada att jag aldrig gick lumpen, det där med pricksäkerhet är inte riktigt min grej ;)

På kvällen blev det "Med andra ord" hemma hos Viktor och jag och Katta vann. Inte en ovanlighet att jag vinner när det spelet är framme ;) Idag har jag som sgat trnat men har spenderat hea förmiddagen vid pianot här hemma i Torup. Har inte spelat med någon reda på ca 1,5 år, inte haft något motivation men sen jag plockade fram elpiano hemma igen så har jag börjat spela mer och mer. Speciellt när jag spelar här hemma på ett rikigt paino tycker jag att det är riktigt roligt :)

Ska snart köra tillbaka igen och åka ut till stallet och rida hästarna !


Behöver bara skriva av mig lite med tre meningar;

"Jag hatar dig!" "Du, inte en chans!" och "Kan du inte bara sluta titta på mig!"

Ha en fortsatt fin Söndag !

KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0