Fredag 10 augusti 2012 - Inbyggd klocka, helg och kaffekick

Vaknade imorse, inte av väckarklockan för min mobil hade laddad ur. Men blev inte det minsta stressad utan jag låg kvar 5 minuter i sängen gick upp och gjorde mig iordning till jobbet. Tog till och med lite extra tid på att fläta håret. När jag sätter mig i bilen står klockan på halv 8, allstå perfekt tid att åka till jobbet ! Har nog fått en liten inbyggd klocka i mitt huvud !
 
Men som sagt så är det Fredag och det är dax att planera helgen eller som vanligt har jag ju redan förberett;) Idag är det jobb till 15.00 och efter jobbet är det gym Arm/Axel/Bröst-pass. Är riktigt glad efter gårdagens ben pass. Bara precis lite träningvärk och körde även lite rehabövningar för mina revben och har INGEN träningvärk idag. Jiipeee! Men med detta menas ju att jag måste börja öka på och få träningvärk igen men det är ju faktiskt det man strävar mot, att bli bättre ! Är jag har kört färdigt på gymmet ska jag iväg och fika lite granna med Meloo. Var längesen jag såg henne nu, detta betyder att vi har mycket att skvallra om ;)
Sen när vi har skvallrat fädigt går kosan hem till Torup och hästarna. Cleo ska gå markarbete på banan. Hennes ben var bara pyttelite svullet igår och hon gick ett finfint trimmpass. Aniston som hade vilodag igår ska trimmas på banan inför morgondagens tävling i Harplinge :)
 
På Lördag är det som sagt tävling i Harplinge med Aniston. Ska starta 100cm och 110cm. När detta är avklarat ska jag konditionsträna lite granna med Cleo och sen bär det av tillbaka till stan. Om tiden räcker till ska jag ut och promenera en sväng på stranden och efter det köra lite mage annars får det passet vänta till Söndag. På kvällen får se hur planerna blir. Ev. grillning hos Packi, ev. utgång, ev. ......? Vi får helt enkelt se ! ;) På Söndagen är jag i allafall helt ledig. Inga hästar och förhoppningsvis ingen träning. Ska leka lite granna med Packi och jag ska till Veinge och fika med Anna :) Ser verkligen fram emot det !
 
Ska även tacka Line för en hel trevlig fika stund på Roberts igår ! Alltid lika roligt att se dig snygging ! Sen går det ju inte att vi två träffas och inga galna saker planeras in. Akta er Halmstad för nästa Fredag är det bästa att stanna hemma om jag och Line gör stan osäker. Speciellt om vi lyckas dra med oss Jessica med för då är det bästa att stanna hemma OCH låsa dörren(glöm inte säkerthetskedjan, lätt hänt!) Vi har gjort det för och kan tvivlar inte på att vi kan ha en riktigt rolig kväll ! ;)
 
Ha en riktigt trevlig helg !
 
KramKram // Emma
 
Snygga Line får idag pryda mitt inlägg ;)
 

Kommentarer
Postat av: MelooooLabelooo!!

Ses i eftermiddag baby!! :D

2012-08-10 @ 10:23:17
URL: http://melody.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0