Fredag 17 augusti 2012 - Färgfest, träningvärk eller totalt galen ?

Som vanligt efter Torsdagen kommer veckans bästa dag, FREDAG! Alltid lika trevligt :)
 
Igår var det volleybollträning mellan 17.00 - 19.30. Tycker att amn börjar få lite bättre kontroll på bollen men ibland har man verkligen igen kontroll för 5 öre. Ibland växer det upp osynliga bulor på armarna som bollen studsar på och flyger då all världens väg. Men vi får hoppas att detta rättar till sig snart ! :) Efter träningen hoppade jag in i bilen och körde hem till Torup, hoppade i ridkläderna och red Aniston ett trimm pass på banan. Skulle egentligen varit ett konditionspass i skogen men eftersom det praktiskt taget var mörkt när jag kom hem fick det bli banan istället. Kände mig som en totalt galen människa igår kväll som gick ifrån en 2,5 timmes träningpass till att rida hästen mitt i alla knott och myggs förfest. Aniston gick fint med sin lite trött pilot :) Cleos ben var igår helt utan svullnad och hon är oerhört förbannad när hon inte får aktiveras mer än att gå i hagen. Hoppas snart kunna börja skritta henne för inte bara för hennes utan för alla som ska hantera henne skull. Hon är verkligen super snäll och hittar aldrig på dumheter förutom när hon är understimulerad.
 
Idag är det jobb till 15.00 och efter det en sväng till gymmet. Kommer att bli ett pass med benträning :) När jag gymmat, duschat och bastat färdigt så ska jag ut en sväng på stan och köpa färg till kvällens färgfest. Detta påhitt har några i mitt volleyboll lag kommit på (?) Man ska helt enkelt klä ut sig till en färg :) Efter det ska jag fika med Tilda som i nästa vecka åker till Singapore på Tisdag. Helgen är som vanligt planerad. Lördag ska jag spendera dagen med att städa och packa ihop i min lägenheten inför flytten nästa vecka. Sen på eftermiddagen ska jag till min gamla granne Anna och fika på deras nya altan. Ser jag verkligen fram emot ! :) Ska självklart hem och rida Aniston för att trimma det sista innan terräng i Falkenberg på Söndag och på kvällen ska jag till Falkenberg och promenera söndagens terrängbanan. Istället frö att åka direkt hem kommer jag att förena nytta med nöje och hälsa på Becka på kvällen för lite tjejmys :)
 
På Söndagen är det som sagt fälttävlan i Falkenberg med Aniston. Har dressyrstarten kl 12.41 så slipper en riktigt tidig morgon :) Wish me luck !
 
HA en trevlig helg !
 
KramKram // Emma
Liten  bild ifrån förra årets färgfest.. Dock har jag aldrig varit med tidigare så ska bli riktigt spännande och vara med på detta spektakel ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0