Fredag 24 augusti 2012 - Löning, Fredag och uteservering :)

Då var det Fredag igen och detta känns ju helt underbart ! Ser fram emot att ha en ledig helg med sovmorgon imorgon OCH på Söndag :) Är även löning idag ! Jiippeee !
 
Igår efter jobbet hade jag lite tid innan jag skulle träna där jag började packa upp saker i min lägenhet. Såå nu är alla käder i garderoben och nästan alla saker är uppe. Efter volleybollträningen fick jag även hjälp att sätta upp min säng. Det krävdes en ingenjör och en Smurfa(Jag) för att få ihop den. Kan väl ärligt säga att Smurfan mest hoppade runt och stod för hejarropen ;) Tusen Tack för hjälpen ! :)
 
Idag är det jobb till kl 15.oo och efter det är det bara att slänga på sig volleybollkläderna igen och träna lite volleyboll som idag kommer att ske i arenahallen. Fin Fredag ;) När träningen är färdig ska jag hem och göra iordning mig för lite uteserveringshäng tillsammans med Jessica och Line. Ska bli riktigt mysigt ! Sen har jag en mycket snäll Mamma som kommer att hämta mig på kvällen eftersom vi ska fira min Mormors fördelsedag kl 10 på Lördagmorgon :) På Lördag ska jag rida mina hästar och även städa ur mitt förråd i lägenheten. Finns inga planer för kvällen ännu, vilket är rikigt skönt ! Söndag ska jag hem till Torup och rida hästarna och annars blir det en mysdag, fixa lite i lägenheten och bara ta det lugnt :) Ska även hinna in en sväng på gymmet och träna lite arm/axel/bröst-träning. Blir antingen Lördag eller Söndag :)
 
Ha en toppen helg ! :)
 
KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0