Fredag 3 augusti 2012 - 4 kilo på 2 veckor, My evil twin och EgoBoost !

Då var det äntligen Fredag igen. Veckan har gått bara sprungit förbi och helgen innehåller en massor av trevligheter! :)
 
Idag jobbar jag till kl 15.00 och efter det ska jag till gymmet och träna lite Mage/rygg. Gårdagens benpass känns i benen idag. Har aldrig tänk på hur många trappor jag faktiskt går upp för varje dag men IDAG lägger jag märke till varje trappsteg;) Efter gymmet ska jag hem till Torup och köra lite markarbete med mina hästar. Kommer bli galoppbommar och lite kavalettihinder. Även kvällen ska spenderas i Torup. Ska bli middagsmys hemma hos Hanna och Ian. Får en känsla av att det kommer bli riktigt god mat och ett och annat glas rödskjut om jag känner dom rätt ;) Dock inte för många eftersom klockan ringer vid halv 8 imorgon. Hästarna ska fodras och ridas innan Tilda kommer kl 11 och vi tar bilen upp till Gbg. Ska spendera eftermiddagen med att shoppa lite granna och på kvällen blir det middag och fest tillsammans med JennyPennyLain, my evil twin, brother from another mother and soulmate som fyllde 22 år i veckan :) Grattis!
På Söndag ska vi jag ha sovmorgon i Gbg(hoppas jag iallafall) Sen kommer det vara en ledig dag. Ska försöka komma ut och jogga en sväng på stranden när jag kommer hem till Halmstad. Annars så vilar hästarna och jag ska bara vila inför en ny intensiv vecka.
 
Igår var det en lyckad PT dag för mig. Min allra första Pt kund Pär lämnade praktiken för vad vi får hoppas bli för sista gången med ett fint knä efter flitig rehab. Sen hade jag ett riktigt motiverande besök hos Matilda på Salong Frizé. Tjejen har gått ner 4 kg på 2 veckor (!) Jag är super stolt och otroligt glad för hennes skull! Trots att jag igår inte fått någon sömn dansade jag ut därifrån och puchade mig själv till både konditionsträning med Cleo och Benpass på gymmet. Härligt jobbat Matilda ! Nu siktar vi framåt och väntar på nya framgångar :) Upplägget som Matilda har gått efter är att skriva Mat/träningdagbok, träna minst 3 ggr i veckan(promenad+ 3 styrkeövningar) och just nu är hon inne en 4 veckorsperiod utan socker. Emelie som också är i Frizé-projektet var tyvärr inte med igår men hoppas att det har gått rikigt bra för henne också. Dock tillåten frånvaro eftersom tjejen gick och blev husägare för några dagar sen, Grattis! Sååå fick mig en lite boost igår och det känns helt underbart! Ångrar inte för en sekund att jag utbildade mig till personlig tränare!
 
Ha en super fin dag och en härlig helg !
 
KramKram // Emma
 
Härligt jobbat Matilda ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0