Fredag 31 augusti 2012 - Sista dagen, 10 kg och helt underbart!

Idag är min sista dag som heltidarbetande kontorskvinna. Kommer från och med Måndag endast jobba halvtid på kontoret för att få mer tid för min träning och även jobbet som Personlig tränare som kommer rulla igång lite mer i höst med bland annat Core-träning i viktväktarnas lokaler här i Halmstad :)
 
Har sovit ruskigt dåligt inatt! Har inte riktigt vant mig vid att bo så nära gatan och tågrälsen. När tåget körde förbi inatt skakade hela min säng(!) Får hoppas att jag vänjer mig snart.. Övrigt så var det volleybollträning igår kväll och sen spenderade jag kvällen med att diska och plocka lite granna i lägenheten..
 
En fågelviskade i mitt öra för någon dag sen att min ena "försöktperson" Matilda har fortsatt att göra stora framsteg. När jag träffade henne senast hade hon gått ner 6 kg på 4 veckor(!!!) jobbat på riktigt bra men nu har jag fått höra att det ska stå -10 på vågen... Helt frukstansvärt bra jobbat Matilda! På Söndag ska vi fira detta med ett härligt träningspass på Gallberget och förbereda för nya utmaningar :) Stolt Emma ! Min ryttartjej Cristina och jag kommer att sätta igång i nästa vecka. Cristina är alldeles för duktig och åker iväg på alldeles för stora tävlingar, alldeles för långt bort, detta gör att vi inte har haft tid att träffas och träna. HaHa.. Snacka i-landsproblem! Vi önskar henne stort lycka till på tävlingen i Stockholm i helgen :) Själv ska jag och bebisen också iväg och tävla 110, 115 i Kungsbacka imorgon :)
 
Idag är det jobb till kl 15.00, volleybollträning 16.30 - 17.30(? har inte riktigt kommit in i tiderna ännu) Sen bär det av direkt hem till Torup för att rida hästarna. Aniston ska trimmas på banan och Cleo ska även hon få sig ett lätt pass på banan. Vi hoppas att hon har lugnat ner sig lite granna sen i Onsdags ;) Efter det bäddar jag ner mig i soffan och tittar på film tillsammans med min Mamma och min Lillebror. Familjemys :)
 
Hoppas alla får en super fin helg !
 
KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0