Måndag 13 augusti 2012 - 18 dagar kvar, helgen och stressig Måndag

Då var det Måndag igen och nu är det typ bara 18 dagar kvar av sommaren. Första September går vi in i höst ! Men har ingen ångest över det för jag har en mycket rolig höst framför mig ! :) Volleyboll, ny lägenhet, mycket träning med hästarna! Underbart !
 
Helgen har varit lugn och trevlig ! I Fredags efter jobbet var det gymmet med ett Axel/arm/bröst-pass som väntade och efter det var jag och fikade med Meloo. Alltid lika trevligt och alltid lika mycket att prata om! ;) När jag kom hem  trimmades hästarna, Aniston lite extra eftersom hon skulle gå tävling dagen efter. PÅ kvällen hade jag film mys med Mamma :) Tidigt upp på Lördagen för att åka på tävling. Resultatet blev 100, 4 fel och 110 8 fel. Inte hel nöjd men helt okej ! På kvällen var det grillning hos Packi som blev en filmkväll med filmen "Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren" Kan väl säga att den var lite läskigare första gången jag såg den när jag ar betydligt yngre, nu satt vi mest och skrattade.
 
På Söndagen blev det frall-frukost med Packi och sedan hem till Halmstad igen. Passade på att sätta mig en stund i solstolen och få lite färg på kroppen innan jag sedan gav mig på min garderob. Ska försöka städa av så mycket som möjligt innan flytten om 1 vecka(!!!!!) Efter lite städning som självklart slutade efter 1 timme då jag höll på att DÖÖÖ av tråkighet och åkte till gymmet och körde lite rygg/mage. Hel nöjd med träningen blev det chili con carne och film innan jag la huvudet på kudden och somnade :)
 
Idag är det mycket att göra! Ska jobba till 16.00 och sen är det bara hem och ladda upp för säsongens första volleyboll-träning kl 17.00. Blir möte om säsongen och lite träningen. Ska bli riktigt skojigt ! :) Efter det finns det planer på ett fika möte med Emelie och Matilda på Salong Frizé. Sen ska jag hem och trimma lite på hästarna. Håll tummarna för att Cleos ben är bättre idag, annars kommer hon få ta en sväng till veterinären i veckan :/
 
Ha en fin dag ! :)
 
KramKram // Emma
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0