Måndag 20 augusti 2012 - Helgen..

Då var det Måndag igen, ny jobb, rid och träningvecka :)
 
Helgen har varit fin :) I Fredags var det Färgfest tillsammans med tjejerna i laget ! Mycket lyckat, jag var "blå" och har nu fått nya namnet smurfan;) På Lördagen var jag på eftermiddagen ute hos mina gamla grannar Anna och Henke. Spenderade eftermiddagen där med att fika och snacka skit :) Jätte roligt att träffa er igen ! På eftermiddagen trimmade jag Aniston och packade inför tävlingen.
 
Söndagen var det fälttävlan i Falkenberg. Dressyr gick fint, lite spänd när vi passerade domaren men annars fint. Hoppningen gick riktigt super ! Bästa rundan tempomässigt vi har gjort :) Dock var terrängen ingen solskenshistoria. Kom tyvärr bara till 3:dje hindret då det var en häck med grav framför. Inget Aniston hade tänk ens att gå fram och titta på ! :/ Har haft problem med den typen av hindret tidigare men var tråkigt att inte få hoppa hela banan. NU får vi istället tagga om till DM i Kungsbacka om 2 veckor då vi ska starta 1,10 - 1,15. Ska även ut på en terräng till som är i Tranemo om 3 veckor.
 
KramKram // Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0