Måndag 27 augustui 2012 - Helgen, veckan och livet

Åter igen Måndag och jag går nu in i min sista heltidvecka. Från och med nästa vecka kommer jag att börja jobba halvtid för att hinna med träning, hästar och livet i största allmänhet.
 
Har haft en lugn helg för en gång skull. I Fredag var jag ute och käkade med Jessica och Line efter träningen. Alltid lika trevligt att träffa er tjejer :) Min Mamma kom och hämtade mig i stan efteråt och körde hem mig till Torup. Vaknade upp där på Lördagen och red Aniston. Efter det var vi hos min mormor som fyllt år och käkade FinFrukost. Grattis igen Mormor :) Sen bar det iväg in till stan med Mamma för att shoppa lite granna till min lägenhet. Mamma var med som smakråd och vi hittade allt ifrån gardiner, påslakan och sist men inte minst har jag nu Tv och Dvd (!!!!!) Sååå nu har jag tv, dvd och smartphone.. Hel galet ! Tillbringade Lördagen med att titta på film ;)
 
Söndagen blev det frall-frukost dock inte från Östras eftersom dom av någon anledning har stängt på Söndagar. Istället fick jag köra runt halva Halmstad för att få tag i frallor. Blev ett tufft uppdrag för en trött och aning grinig Smurfa men efter en lite bil tur var mission completed;) Fick se min första avsnitt av SMASH, helt okej!
På eftermiddagen var jag hemma och red hästarna. Jag och Aniston hade en lite dust med varandra då hon var ruskigt grinig igår. Men efter ganska mycket övertalning gick det igenom. Cleo var även ute på din första skrittrunda efter vilan. Ganska övertaggad ;)
 
Ny vecka och nya möjligheter! Ska idag träna volleyboll kl 17.30 till 20.00. Aniston har vila idag och Syrran ut Cleo på en skrittrunda.(Hoppas jag, har inte hunnit fråga henne ännu) Annars kommer veckan snurra på som vanligt med Volleybollträning Tisdag, Torsdag, Fredag och Hoppträning på Tisdag. I helgen ska jag till Kungsbacka och hopptävla med Aniston :)
 
Hoppas alla har en spännande vecka framför sig !
 
KramKram // Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0