Måndag 6 augusti 2012 - Gbg, shopping och ledig..

Helgen har som vanligt varit full proppad med aktiviteter. I Fredag åkte jag dirket till gymmet efter jobbet och körde ett mag/rygg-pass. Efter det åkte jag hem och körde markarbete med hästarna. Cleo gick extra fint! På kvällen lagade Hanna och Ian middag till mig och 10 andra. Firade deras husköp, förlovning och även Hannas födelsedag:) Klockan ringde upp mig tidigt på Lördagen. Blev ett konditionspass med Cleo innan bilen gick tillsammans Med Tilda upp till Gbg för att fira Jennys födelsedag:) Blev middag, utgång och som vanligt massor av tjejsnack! Mycket trevlig kväll ! På Söndagen gjorde vi våfflor och dagen spenderades med att titta på OS, Laghoppning. Härligt Sverige som just nu ligger på delad 2:a plats ! :) Sååå helgen har varit mycket lyckad !
 
Idag är det jobb till kl 16.00. Efter det ska jag hålla träningpass för Cristina. Idag ska vi prova på lite nya grejer! Kommer upp bilder och info imorgon. Sen ska jag fara hem till Torup och rida mina pollisar. Blir trimm på banan med bägge inför Cleos hoppning på Tisdag och Aniston ska gå träningstävling på Onsdag. Till helgen väntas tävling i Harplinge med Cleo och nästa helg är det dax för fälttävlan i Falkenberg :)
 
Ha en fin dag !
 
KramKram // Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0