Onsdag 1 augusti - Sista månaden innan hösten..

Då går vi in i sista sommar månaden innan det blir höst. Dock säger dom ju att september ska bli varm och fin eftersom sommaren kom sent i år. Men man vet aldrig med vädret!
 
Igår efter jobbet blev det en sväng till gymmet för lite axel och bröst träning. Riktigt stolt då jag igår kunde lyfta 5 kg i mina rehabsövningar utan att få ont. Kanske låter som en fjantig vikt men då ska ni veta att jag började på 2,5 kg och fick då fruktansvärt ont efterråt. Självklart har jag träningvärk idag men det är det värt ! ;)
Efter gymmet åkte jag hem och tog mig igenom 2 joggrundor med mina hästar som kändes väldigt frächa efter gårdagens vilodag.
 
Idag är det jobb till 16.30 och efter det ska jag hem till Torup och rida hästarna. Blir lite markarbete på kavaletti på banan med bägge hästarna. Hästarna kommer inte att gå tävling i helgen eftersom vi ska iväg på hopptävling nästa helg och fälttävlan i Falkenberg helgen där på. Efter det ska jag tillbaka in till Halmstad får se om tiden räcker till en sväng till gymmet annars återvänder jag dit igen på Fredag för lite benträning.
 
Hoppas alla får en super fin dag :)
 
KramKram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0