Onsdag 29 augusti - Aj Aj Aj...

Aj Aj Aj AJ!! Idag är en sån där morgon när jag känner mig 80 år gammal ! Kroppen är trött efter 2 timmar volleyboll och 1 timme hoppträning. Det är sådana här dagar man vaknar upp och börjar skaka i ena benet för att det ska vara tillräckligt vaket för att stå på som man alltid ställer sig från; "Varför gör jag det här? Är jag dum i HELA huvudet?" Svar JA, men sen går man ut en sväng förbi stallet innan man åker till jobbet. Man möts av att hästarna gnäggar på en och man kommer på att man inte ska träna volleyboll förrän imorgon och då helt plötsligt längtar man dit och *vips* är min galna-jag-är sjuk-i hela-huvudet motivation tillbaka! "Det är dom små sakerna som gör det! ;)" som Pappa Rudolf hade sagt. Sen är denna veckan extra tuff eftersom jag fortfarande jobbar heltid sååå från och med nästa vecka när jag börjar med halvtid kommer det bli lite lättare :)
 
Hoppträningen igår gick SUPER ! Aniston hoppade riktigt bra och var en fint genrep inför tävling i Kungsbacka på Lördag :) Ska hoppa 110 och 115 cm ! Idag ska jag en sväng till gymmet efter jobbet och sedan ska jag hem och rida hästarna :) Syrran joggar Aniston och jag ska jogga Cleo. Sen spenderas kvällen hemma i Torup tillsammans med Mamma.
 
KramKram // Emma
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0