Onsdag 8 augusti 2012 - Svullet framben och Fin Aniston

Igår när vi skulle åka till hoppträningen fick det bli ett snabbt häst byte. Skulle egentligen åkt med Cleo men när jag gjorde iordning henne upptäckte jag att hon var svullen i ett framben. Förmodligen en stukning och ingen allvarlig sådan eftersom hon varken haltar i skritt eller trav. Men hon fick stanna hemma och vila sitt ben och Aniston fick istället hoppa in i transporten. Det är sådana dagar man är väldigt glad att man har två hästar ! :) Aniston gjorde sitt jobb som inhoppare på träningen och skötte sig fint !
 
När vi kom hem ifrån träningen redan vid kl 19.00 hade jag och Mamma varma-mackor mys med varsin stor balja med te :)
 
Idag ska jag jobba till kl 16.00 och sedan blir det raka vägen hem för att sätta sig i soffan och kolla på OS Banhoppning :) Skulle egentligen åkt på träningstävling med Aniston med efter som hon gick hoppträning igår och kommer att få ta Cleos plats på tävlingen i helgen så blir det ingen hoppning idag. vi håller tummarna på att det inte är något allvarligare med Cleos den än en stukning eller en smäll för vil verkligen kunna starta henne fälttävlan i Falkenberg nästa helg. Istället för tävling blir det jogg med Aniston och sen ska jag ut och skritta en sväng med Cleo.
 
KramKram // Emma
 
Min sötnos har lite ont i tassen! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0