Tisdag 28 augusti 2012 - Hoppträning, träningvärk och Matdagbok...

Mycket mycket mycket att göra just nu ! Känns som dom alla drar i mig ifrån alla håll och kan ju tyvärr bara vara på ett ställe samtidigt ! :/ Men alla som vill ha min hjälp och som försöker få tag på mig så börjar jag jobba halvtid nästa vecka och då kommer jag få mer tid att ta tag i allt ! Håll ut ! ;)
 
Har träningvärk idag efter gårdagens cirkelträning och bollträning. Mina ben har domnat bort ifrån kroppen efter ytterligare en träning med hopp och stuts. När jag klev ur sängen idag fick jag gå en sväng runt i lägenheten för att få kontakt med alla mina kroppdelar. Denna tiden är den värsta, den första månaden när man är tillbaka i träning får man träningvärk men bara någon vecka kvar tills jag har kommer vakna pigg och glad :) eller nää just de, kommer forfarande ha träningvärk men vid det laget är jag så van att jag inte känner det ;)
 
Idag är det jobb till kl 16.00 för att sedan blir det volleyboll mellan 17.00-19.00. Efter det susar jag och Goffi hem till Torup kastar oss i bilen och åker på hoppträning med Aniston :) Har även tusen samtal jag måste ringa idag vissa roligare än andra..
 
Kommer att börja igen med matdagbok här på bloggen. Tycker det kan passa att jag gör det eftersom jag tvingar mina träningobjekt att göra detta. Vet att ni läser bloggen så hoppas att detta kan hjälpa med lite inpriration om vad ni kan äta för något :) Hjjälper mig även att skärpa till mig lite granna !
 
Matdagbok Måndag 28 augusti
 
Frukost: Smoothie (1dl fil, 1dl keselle, 1 banan, 1 näve bär)
Mellis: 2 grova rågmackor m. ost och gurka, 1 kopp te
Lunch: Pesto kyckling m. Matvete och sallad (rödlök, avokado, paprika, sallad, fetaost)
Mellis: 1 kopp kaffe, 1 äpple, torkade aprikoser
Kvällsmat: Fläskfilegryta m. matvete och sallad
 
Träning: 2,5 timme volleyboll träning m. cirkelträning.
 
Ha en fin dag !
 
Kramkram // Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0