Torsdag 2 augusti 2012 - Zzzzz

Usch och fy och BLÄ vad trött jag är idag ! Blev inte mycket sömn inatt, ca 3 timmar om jag får göra en vild gissning! Dagen började med ett återbesök på praktiken där jag fick säga Hej och Hejdå till min allra första PT kund Pär. NU är han frisk ifrån sin skada och behöver då inte mig längre. Tråkigt men roligt att allt blev bra :)
 
Sen är har det varit jobb hela dagen och kommer fortsätta vara detta fram till 16.30. Ska där efter  ska jag hem till Matilda och snacka lite mat och träning. Mina favorit ämnen! ;) När vi har snackat färdigt rullar kosan hem till Torup där det väntas ett konditionspass med Cleo. Syrran kör samma pass med Aniston åt mig idag. Tusen Tack för hjälpen Syster yster som jag även ska nämna har gått och förlovat sig :) Grattis igen ! När jag har kört färdigt med hästarna ska jag tillbaka till stan igen. Skulle ha varit trappträning med den nybildade trion Brosan, Mårten och Packi men fick skjuta på den pga av att Packi som är en ansvarsfull man var tvungen att jobba över;) Istället om det finns någon typ av energi kvar i min kropp ska jag en sväng till gymmet för att träna lite ben. Kommer bli första riktiga benpasset på 2 månader. Ska bli roligt men är lite rädd för morgondagens träningsvärk! Sen... Ska jag äntligen få sova ! :)
 
Som vanligt har jag en fullspäckad dag !  Men jag säger som jag brukar "Varför ska man vara ledig?" ;)
 
KramKram // Emma
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0