Veckan träning, möten och Bulgursallad :)

Min vecka är alltid full av träning, hästar, jobb och aktiviteter och denna veckan är absolut inget undantag :)
 
Kommer att bli 3 volleybollträningar, 3 pass på gymmet och sjävklart ska hästarna få sin dagliga träning med någon vilodag. Skönt att vi inte har satt igång med volleyboll för fullt ännu(kommer att ha 4-5 träningar i veckan i höst)så att man får lite tid att komma in i rutinerna och även få lite vila nu när man fortfarande får träningvärk;) Sen senare i säsongen har man vant sig vid att man vid varje uppvärmning har lite ont att man knappt märker det. Brukar säga att det är inte frågan OM man kommer ha ont utan HUR ont man kommer att ha ;) Satt igår och planerade hur hösten ska se ut med matcher och tävlingar för jag vill trots volleybollen komma ut och tävla så mycket som möjligt med hästarna. Har fått matchprogrammet och till min stora glädje visar det sig att jag jag nästa kan åka på alla tävlingar jag vill torts match. Kommer förstås bli tufft att träna hela veckan, spela match på lördagen och åka på tävling på söndagen men jag menar vad gör man inte för att få göra det man älskar ;) Om man känner min Mamma rätt kommer hon säga ifrån och förbjuda mig att anmäla mig till någon tävling om hon känner att jag bör tillbringa dagen med att vila ;) Men planen är att tävla så mycket jag kan under hösten och istället sätta igång lite senare till våren eftersom vi kommer att ha slutspel med volleybollen. Tävlingarna som är inplanerade till säsongspremiär 7 oktober är: DM Kungsbacka Hoppning, Tranemo Fälttävlan, Halmstad Hoppning eller Tågarp Fälltävlan.
 
På tävlingen i Söndags spenderade vi hela dagen i Falkenberg och då gjorde jag ordning mat till dagen. Blev bland annat bulgursallad med swett chilidressing, super gott ! I den hade jag ; grillad kyckling, bulgur, majs, champinjoner, kikärtor, rödlök och fetaost. Dressingen betod av lät creme fresh blandat med sweet chilisås. detta blev även min lunch idag ! Prova :) Provade även den nyttiga smulpajen jag la upp här på bloggen i Fredags. Helt okej! Åt den med kesella blandat med lite vanlijsocker. Självklart var den lite lika söt och god som vanlig smulpaj med absolut ett okej alternativ :)
 
Ha en fin eftermiddag !
 
KramKram // Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0