Åre Chokladfabrik

En av sakerna som jag både längtar och fasar över är att i nästa veckan få besöka Åre Chokladfabrik. Längtar för att jag älskat deras choklad, eller vad säger jag; Jag älskar all choklad i största allmänhet (förutom den där punchchokladen som finns i Aladinasken) Fasar över det eftersom pengarna går åt och har nog gått upp ett kilo av att bara gå in där eftersom man kan provsmaka;)

Något som jag hittade förra året var (vet inte om det är bra eller dåligt att jag hittat det) är att man kan beställa hem deras choklad över nätet. Blev julklappar förra året och kunde ju inte låta bli att köpa någon strut eller kanske 2 till mig själv. Gå in på deras webbshop och titta ! Chokladen är värd att beställa ;)

http://www.arechokladfabrik.se/shop/ 

KramKram // Emma

Strax innan jul var vi på chokladprovning med tjejerna på kontoret. Vi kan väl säga att det föll mig i smaken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0