Clinic och ledig Söndag :)

Igår var jag och Mamma på Leksands knäckebröds clinic i Kungsbacka. Riktigt Riktigt bra måste jag säga ! VAr sjukt motiverad och pepp inför att åka hem och ta tag i min egen träning med hästarna. Man fick mycket små tips som man inte tänker på som att vara extra noga att rida ut i hörnen. Vet själv att jag är jätte slarvig med detta !

Alla tre ryttarna hade bra clinics fast efter som jag är mer inriktad på fälttävlan och hoppning så var mina favoriter självklart Ann-Sofie och Gälledahl.

Igår kväll var jag och Mamma hemma i Torup vid halv 8 och det kändes inte lönt att åka tillbaka till Halmstad. Utan jag stannade och tittade på melodifestivalen här med familjen. Även min lillebror var hemma eftersom han har sportlov nästan vecka.

Blir tyvärr ingen tävling idag. Har ingen som kan följa med mig och hjälpa till och utan det blir det aldrig riktigt bra. Utan får vänta tills nästa Söndag då Halmstad har Pay n Jump igen. Bra en vecka men måste säga att jag är lite besviken att behöva vänta. Menmen.. Inte mycket att göra åt ! Istället ska jag till stallet och rida tillsammans med Johanna. Tanken var skogen men vet ju att det fallit en massa snö inatt och då kanske jag ändrar planerna till lite styrketräning upp på banan. I alla fall för Aniston som behöver bygga muskler :)

Ha en super fin Söndag !

KramKram // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0