Dagens !

HaHaHa.. Idag när jag ner på lagret blev jag helt chockad. Där jag i vanliga fall är helt ensam satt var hela 5 personer. Blev nästan lite rädd ! Är så van att vara själv att jag inte vet hur jag ska bete mig med människor längre ;) I alla fall P3 var som vanligt kanalen på radion och dom pratade idag om Star Wars. Helt plötsligt säger Sandra; "Finns det någon som heter Hans Olof i Star Wars?" Var av Moa svarar; "Nej Sandra. Han Solo heter han" HaHa.. Tycket det var lite roligt ! ;)

Nu börjar dagen lida emot sitt slut och ska nu svara på lite mail och fixa lite granna på min dator innan jag får lämna byggnaden. Måste en snabb vända om lägenheten för att göra iordning lite mellis att ha i bilen. Annars blir det ingen glad Emma som kommer till Markaryd, mer ett hungrigt och grinigt monster. Någon som känner igen den känslan när man är hungrig ? ;)

När jag kommer hem är det som sagt städning som står på schemat och MATLAGNING. Har varit ruskigt slarvig med maten nu när jag varit sjuk. Har blivit allt ifrån mackor till morötter till kvällsmat. Men ikväll ska jag göra min ny favorit Morotssoppa. Smart att göra när man behöver göra andra saker samtidigt :) Lägger upp receptet på den ikväll eller imorgon bitti :)

Ha en fin eftermiddag !

KramKram // Emma


Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Kör på 5 snabba på bloggen, så passa på att fråga någonting du verkligen vill ha svar på :)

2012-02-09 @ 16:46:42
URL: http://allroundhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0