Fredag 24 Februari 2012

Hej Hopp då var det Fredag igen ! :D

Underbart ! Igår var jag som sagt på Gbg Horseshow tillsammans med min Mamma, Pappa och Stora syster. Dagen igår började med att klockan ringde 05.00. Trodde jag skulle kasta mobilen in i vägen. Men det var bara att räkna till 10 coh gå upp ur sängen. Som grädden på moset kunde jag knappt röra mig. Har ruskig träningvärk i mian lår efter Onsdagen benpass. Har börjat köra lite uthållighetsträning nu och vi kan säga att mina uthålligamuskler inte har används på ett tag;) Jaja.. Alltid bra med träningvärk ! I alla fall så var det bara att sätta sig i bilen och åka ut till stallet. Släppte ut hästrana och gjorde iordning boxarna. Skulle egentligen ridit Cleo innan jag åkte där ifrån men tiden räckte inte riktigt till. Istället red Jessica henne senare på dagen och Line red Aniston. Tusen tack tjejer! Hjälpen betyder jätte mycket :)

Igår kväll när vi kom hem tog jag mig en tur på Mamma och Pappas nyinköpta löpband. Konditionsträningen går bättre och bättre och har börjat köra lite lättare intervallträning. Börjar tycka det är riktigt roligt :)

Idag jobbar jag till kl 14.00 och sedan ska jag ut till mina älskade bebisar ! Både Cleo och Aniston ska gå pass på banan. Hoppas att underlaget att tinat nog för att sätta ut lite cavaletti bommar. Vill prova de övningarna som Ludger hade på sin clinic :) Efter det ska jag inte till gymet och köra lite axel/arm/rygg-pass.

HA en finfin dag !

KramKram // Emma

Ps. Här är min nya säng. Bara älskar den! Dock kommer jag ha ett madrassöverdrag på ressårmadrassen men det ligger i tvätten för tillfället;) Ds.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0