Fredag 3 Februari 2012

DÅ var det Fredag igen ! Denna veckan har verkligen sprungit förbi och nu är det helt plötsligt helg igen !

Idag ska jag jobba till 15.00 och sedan som vanligt ska jag till stallet. Idag ska Cleo vila och Aniston får gå en sväng på den harvadeslingan i skogen. Kan säga att den börjar bli ganska tröttsam nu. Men inte mycket man kan göra åt det när det är kallt och fruset på banan. Men i helgen ska vi i alla fall iväg till ridhuset. Det ska bli riktigt roligt ! Efter stallet ska jag försöka hinna med en sväng till gymet. Blir arm/axel/rygg-pass idag :) Efter det ska jag åka och handla på CityGross. Jag kanske har blivit tant men tycker faktiskt att om man har gott om tid och inte behöver stressa är det riktigt skoj att handla. Helt på CityGross där dom har massa roligt udda man kan gå och titta på ;) Okej, det är ett faktum ! Jag är konstig ;)

Annars ikväll tror jag att det ganska lugnt. Har utsläppet i stallet imorgon bitti och ska därför vara i stallet redan runt halv 8-8. Alltid skönt att ha gjort allt i stallet på morgonen på helgen så har man hela dagen framför sig sen :) Blir till att åka till ridhuset på morgonen. Har inte riktigt bestämt mig för vilken häst ännu. Får se vad jag känner när jag vaknar imorgon ;) Ikväll funderar jag på eget Fredagsmys. Ska göra Chilibiffar med fetaost och guacamole :) MUMS ! Krypa ner i soffan och titta lite på Tv :) Mys !

KramKram // Emma

Kanske kan få användning av Fredagsmysboken jag köpte av Fanny i julas !? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0