Fredagsmys !

Nu har jag äntligen hamnat i soffan och även fått i mig lite mat.. Blev fetaostsallad med chilibiffar :) Mycket gott ! Hann tyvärr inte till gymet idag men inget större skada skedd eftersom jag varit där flitit hela veckan. Har även köpt mig några bitar naturgodis som jag nu festat loss på efter en fin och bra träningvecka :)

Var på Citygross och handlade. Alltid lika roligt att åka dit ! Finns massor av rolig mat och titta på ;) Ja ni som läst tidigare vet att jag redan erkännt att det är ett konstigt personlighetsdrag jag har ;)

Nu tänkte jag krypa ner i soffan med filt och titta på lite tv:en innan jag slår på "The Closer" ! Tidig morgon imorgon.. Kommer bli mysfrukost med ägg, macka med ost och paprika, te, frukt och ett stort glas mjölk ! MUMS ! Vill nästan gå och lägga mig nu så att jag får gå upp och äta frukost ! :)

Ha en fortsatt fin Fredagkväll !

KramKram // Emma


Kommentarer
Postat av: Corny

HELGENS BLOGG!

http://cornyz.blogg.se/2012/february/helgens-blogg.html

2012-02-04 @ 13:34:49
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0