Friggs Rabarber/Vanilj

Är en riktigt lite tetant när det är kallt ute. Dricker oftast 3 koppar om dagen :) Tycker det är hel mys och sitta med en stor te mugg med varmt te och titta på film men en filt över benen :) Har ett favorit te som jag bara inte kan leva utan just nu det är Friggs Rabarber/vaniljte (Tack för att du presenterade oss för varandra Anna;) Finns även en sort till som är Friggs Blåbär/vanilj, också jätte gott men Rabarber är ändå nr 1. Tycker verkligen ni ska pova detta.

Har fått i mig lite mellis en halv smoothie(andra halvan råkade jag spilla ut i min väska) men 3 fullkornsdigestivekex. Behövde en lite sockerkick nu :) Ska sluta jobba om en timme ungefär. Då höll jag på att skriva att jag skulle ut till stallet men kom precis på i andra andetaget att det ska jag inte alls. Var ju där imorse;) Istället ska jag hem och slänga på mig gym kläderna och sticka till gymet. Pumpa lite arm, axel och rygg! Underbart !

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska i alla fall slänga ihop lite mat. Ikväll står det Matvete med het köttfärssås på menyn :) För er som missat det så har jag fått total dille på matvete och mathavre just nu :) Gott och nyttigt ! Serveras nog med gröna ärtor som är något annat jag äter väldigt mycket just nu. Smidigt att bara öppna burken och hälla ur ;)

Imorgon ska jag prova på "The best for horses" Skimmelschampo på Cleos svans. Är i stort behov av en tvätt just nu ! www.achatsprodukter.se

Ha en fin eftermiddag!

KramKram // Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0