Gamla kamera bilder..

Igår på tävlingen skulle Mamma filma mina rundor men blev inte så eftersom jag hade glömt sätta i minneskortet. Fick med något hinder innan kamerans egna minne var fullt. Idag när jag skulle ta ut bilderna på Cleo ifrån kameran hittade jag en massa gamla bilder som har legat på kamerans minne. Tänkte lägga upp odm för skoj skull :)

Johan och Robban

Lillebror och Pappa i stugan :)

Lillebror och Trekki :)

Mamma och Trekki:)

Trekki taggad till tänderna !

Farmor och Farfar på deras Guldbröllopsdag :)

Den kvällen var vi på SALT vid Tylösand :)

Johan och Ian :)

Lillebror, Jag och Mamma:)

Mamma och Pappa :)


Puss och Kram // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0