Sömlös och fikasamtal om skönhetsideal

Det var tusan va trött man är ! Har sovit dålig nu i snart 1,5 vecka :/ Den som har tagit min sömna får gärna ge tillbaka den ! Vaknar varje natt, ibland flera gånger :S Leder till att jag har spänningar i ryggen och nacken som självklart ger lite härlig och fin spänninghuvudvärk. Inte super roligt att dra på sig ridhjälmen :S

Det ända som hjälper är träning. På något sätt lättar huvudvärken när jag tränar. Inte en aning varför men hoppas verkligen kunna komma en sväng till gymet ikväll och få slappna av lite i pannan.
Kommer ikväll bli ett benpass. Slänger kanske in lite mage också. Får ju trimma inför Beach 2012;) Kommer nog dock aldrig få riktigt snyggt sexpack. Rutorna görs i köket och jag äter bra på veckorna men på helgen tycker jag om choklad för mycket;) Jaja.. Kommer nog klara mig bra med eller utan magrutor. Så länge man är pigg och frisk är de det som räknas ! Vi pratade om detta på Roberts igår Jag, Meloo och Tilda. Vad skönt det är att idealen faktiskt börjar gå åt andra hållet, Kurvor, bröst och rumpa börjar komma tillbaka ! och att man idag i tror att bara för att en person är smal är den hälsosam. Naaa.. inte riktigt ! Hälsa har inte så mycket att göra med hur du ser ut utanpå utan med hur du ser ut inuti :)

Får hoppas att min nya himmelsäng kommer hjälpa mig ! Den kommer bli såååå fin i sovrummet. Kan knappt vänta på att få sätta upp den. Pappa är med som bär hjälp och sätta-ihop-hjälp. Alla vet ju hur det går när jag ska sätta ihop Ikea-möbler(ni som suttit vid mitt gamla kökbord vet;) Lilla, otåliga Emma börjar glatt sätta ihop sina grejer för att inse som många andra att för att sätta ihop Ikea-möbler behöver man vara professor i möbel-ihopsättning, ännu ett av mina egen uppfunna ord ! ;) Om jag inte hinner sätta ihop möblerna innan jag är så förbannad att jag slår sönder dom så blir som inte riktigt som de skulle ;) (Mitt förra köksbord var perfekt om jag ville leka "Hela havet stormar" när man åt)

KramKram // Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0